مشاوره انفورماتیک IT

ما از طریق ارائه ابزارهای به روز و های تک فناوری اطلاعات، کارایی و اثربخشی فرایندهای کسب و کار مشتریان خود را ارتقا بخشیده و موجب صرفه جویی در هزینه های جاری مجموعه ها خواهیم شد. ما با اتکا به فناوری های، های تک و نوین موجب به‌روزرسانی دائمی مهارت ها و دانش کارکنان، در قالب استفاده بهینه از تکنولوژی شده و بهترین و امن ترین راهکارهای دسترسی به اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارایه خواهیم کرد.

میزان ارایه سرویس ها

  • طراحی مرکز داده
  • امنیت دیتا
  • سیستم ذخیره سازی
  • مجازی سازی
  • خدمات پشتیبانی

استراتژی و برنامه ریزی حوزه فناوری اطلاعات

  • طراحی مرکز شبکه داده برای کسب و کار
  • مجازی سازی و رایانش ابری
  • سیستم ذخیره سازهای مرکزی و سیستم های پشتیبان گیری
  • طراحی امنیت فضای سایبری و مرکز عملیات شبکه
  • تامین تجهیزات سخت افزاری و پشتیبانی فناوری اطلاعات

حتما شما از نیروی انسانی در مجموعه هایتان استفاده می کنید. بسیاری از نیروها روزانه انواع اطلاعات و داده ها را تولید می کنند. به نوعی شما برای تولید هرگونه اطلاعات هزینه پرداخت می نمایید. چنانچه این هزینه ها در اختیار سایر رقبا و یا کسب و کارها قرار گیرد میتواند ضربه جبران ناپذیری را به مجموعه شما وارد کند.

دسترسی نامناسب نیز به اطلاعات بر اساس طبقه بندی های انجام شده نیز میتواند آسیب زننده باشد. خدمات انفورماتیک ضمن جلوگیری از سرقت اطلاعات و یا سوء استفاده های احتمالی، از هزینه کرد دوباره جلوگیری نماید. تقریبا تمامی کسب و کارها محکوم به استفاده از فناوری های نوین اطلاعات می باشند.

استفاده از فضای مجازی و مجازی‏‌سازی مزیت های زیادی را دربردارد که در اغلب مواقع منجر به افزایش کیفیت خدمات ارایه شده می ‏گردد. از جمله این مزایا می‏توان به کاهش هزینه‏‌ها، کاهش فضای فیزیکی مورد نیاز و بهینه سازی استفاده از منابع موجود و انعطاف‌‏پذیری بالا اشاره نمود.

فناوری اطلاعات، به همان اندازه که موجب بهبود زندگی بشر گردیده است، در صورت عدم رعایت نکات امنیتی مناسب، به نقطه ضعف بزرگ سازمان‏‌ها بدل خواهد شد. استفاده از روش‏‌های سنتی دفاع در برابر حمله مانند دیواره آتش و آنتی ویروس دیگر پاسخگوی نیازمندی‏‌های امنیتی سازمان‏‌ها نیست. لذا در نگاه جدید امنیت سایبری، مکانیزم‌‏های دفاع نیز می ‏باید به همان نسبت پیشرفته‌‏تر و پیچیده‌‏تر باشد.

درباره خدمات ما بیشتر بدانید!

طیف خدمات دپارتمان امنیت و زیرساخت فناوری اطلاعات ایران تام، بسیار وسیع است و آنچه خدمات ما را از سایرین متفاوت ساخته است، راه اندازی سرویس های امنیت اطلاعات همراه با سرویس های ارزش افزوده می باشد. سرویس هایی که هزینه های مجموعه ها را کاهش داده و سرعت و دقت نیروهای انسانی را افزایش می دهد. در دسترس بودن اطلاعات با بالاترین سطح امنیت همیشه بیشترین دغدغه مدیران و صاحبان کسب و کار بوده است که سعی نمودیم با بکارگیری افراد متخصص در این حوزه این مهم را رفع نماییم.

دردسترس بودن و ارایه خدمات لحظه ای یکی از اصول و اساسی ترین موارد مهم جهت انتخاب مشاور در این حوزه می باشد. عدم محدودیت زمان و مکان در دسترسی به افراد متخصص در رفع چالش ها و یا بحران های ایجاد شده موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و آن را نادیده گرفت.