توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار، خلق ارزش های دراز مدت برای یک سازمان است که از مشتریان بازارها و روابط سازمان به دست می‌آید. بر اساس این تعریف، توسعه کسب و کار یعنی ایجاد و خلق ارزش با پتانسیل های موجود در یک سازمان و یا مجموعه که با بیشترین خروجی و بهره وری همراه باشد. در توسعه کسب و کار، شما با یک برنامه جامع و مدون روبرو هستید که با استفاده از الگو های موفق می توانید سرعت رشد بیشتری را لمس نمایید.

تجزیه و تحلیل کسب و کار ها

  • قدرت محصول یا خدمت
  • برنامه ریزی
  • هدف گذاری
  • پایش اجرا

استراتژی و برنامه ریزی توسعه کسب وکار

  • برنامه ریزی برای توسعه سهم بازار
  • هدف گذاری، برنامه ریزی و اجرای مداوم
  • پایش برنامه ریزی و اجرای اهداف بلند مدت
  • استراتژی توسعه بر اساس نوع محصول، خدمت و شرایط بازار

شما زمانی نیاز به مشاور در حوزه کسب و کار پیدا خواهید نمود که پتانسیل اجرای پلن ها و برنامه های تدوین شده را دارا باشید. بدیهی است مشاورین کسب و کار در کنار شما می توانند نقاط مبهم و تاریک کسب و کارتان را برای شما روشن نمایند. این مشاورین می توانند تجربه و سابقه خود را در مرور مشکلات، برنامه ها و استراتژی های موفق در برخورد با آنها را به شما گوشزد نمایند. بدیهی است موفقیت برنامه ها و سیاست گذاری ها در بهترین اجراهاست. چنانچه پتانسیل اجرا و قدرت تغییر را ندارید از این نوع خدمات بشدت پرهیز نمایید.

چنانچه کسب و کار نوپایی نیستید یعنی در بازار حوزه فعالیت خود، با تجربه اید. شاید مشاورین توسعه کسب و کار به اندازه شما اطلاعات در مورد کسب و کار و یا بازار شما نداشته باشند. دلیلی که می تواند با حضور مشاورین شرایط برای شما متفاوت باشد، تجربه و دانشی است که با استفاده از آن می توانید زوایای پنهان توسعه کسب و کار خود را به درستی درک نموده و راه را برای خود هموار نمایید.

مشاورین برندینگ با در نظر داشتن یکپارچه سازی اهداف بازاریابی و سیاست های کلان مجموعه شما میتوانند در ایجاد هویت سازمانی و سرعت بخشیدن به استحکام پایگاه ارزش برند شما سرعت دو چندانی را نصیب شما نمایند.

مراقبت از چندوجهی شدن ارزش های مجموعه و عدم تناسب ارزش ها با سیاست های رسوخ در بازار مهمترین عاملی است که شما را به داشتن مشاور برندینگ مجاب خواهد نمود.

با خدمات ما بیشتر آشنا شوید!

دپارتمان توسعه کسب و کار ایران تام با بررسی پتانسیل های مجموعه های متقاضی، نیازهای مخاطبین را بررسی نموده و در صورت همراستایی با نقاط قوت این دپارتمان، مشتریان را در رسیدن به اهدافشان یاری می رسانند.

این دپارتمان متشکل از افراد باسابقه و صاحب سبکی است که در حوزه های مختلف، تولید، بازرگانی، خدماتی، فروش و پخش شاهرگی، فروش و پخش مویرگی تجربه کسب نموده اند. این دپارتمان از کارشناسان حوزه انفورماتیک برای نزدیک شدن به اهداف مشتریان بهره مند گردیده که خروجی قابل لمسی را به مشتریان اراسه نموده است.